söndag 30 december 2007

Vältränad + 6-pack ?

Vill du ha en kropp som Jessica Alba, en rumpa som Jennifer Lopez? Då har jag lösningen, börja träna ordentligt!Mitt målet med nästa årets träningsvanor ska bli förändrade har jag bestämt mig för. Jag tror det finns tre lösningar till att komma igång med träningen:

Motivation- Om du vill ha en snyggare kropp, då får du bannemig kämpa för det. Inställningen till att ut och springa i "piss-väder" istället för att sitta framför tv och se på en mysig film!

Steg för steg- Börja inte med att sätta ribban för högt, ta det steg för steg. Annars kommer du garanterat tröttna på det. Försök även att variera din träning ibland springa annars cykla eller simma t.e.x. Men kom ihåg att alltid ge MAX, 100 %, de ger bäst resultat!

Organisation- Dagen innan mina motionspass, lägger jag upp själva passen, vad jag ska göra för nått, hur länge jag ska hålla på med övningen. Förbered, fixa en grym musik som är passande.

Om ni följer dessa tips från mig kanske ni tillslut kan finna "drömkroppen", men olika övningar och så kan ni ju hitta på internet eller gymmet, tidningar överallt nästintill!

Inga kommentarer: